Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Щото има кой да я плаща затова. Българина му дай пари да изсипва, веднага се сещам за един бг феномен:
    Другото, което е интересно, че е готов да даде много пари за нещо, което е второ или третостепенно, но за важните неща винаги пЕстим

    Пример: Както казваш ти - масово се скача на най-скъпата 200левова ролка, но пък като ще си купуваме гуми - естествено втора ръка (нов внос от Германия!) за по 30-40лв парчето МАКСИМУМ
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • Ама тази ролка( обтегач) я няма евтина, всички са скъпи
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Ама тази ролка( обтегач) я няма евтина, всички са скъпи
        Еми така е, за информация се продава само демпфера за 100-на лева, само ролката също за около 45
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Еми така е, за информация се продава само демпфера за 100-на лева, само ролката също за около 45
          Ролката да, но другото не го намерих отделно, на мен ми беше разбита и износена оста ( тялото на самия механизъм), където минава болта и тампоните на пружината.
          И хоп Рувиле- 250 лв. сега всяко лято свалям всички ролки смазвам ги прилежно и повече никога няма да ги сменя, ще карат вечно
          Click image for larger version

Name:	DSC00526.jpg
Views:	1
Size:	97.7 Килобайта
ID:	2336335
          Ето тук бяха износванията
          Това продава ли се отделно- не ми се вярва
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:43.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Колеги, може да Ви се стори смешно, но с питане и до Цариград се стига, та TPS - а оказва ли влияние в ускорението на колата?
            Алфа...всичко друго е компромис!
            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

            Comment


            • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
              Колеги, може да Ви се стори смешно, но с питане и до Цариград се стига, та TPS - а оказва ли влияние в ускорението на колата?
              Абсолютно. TPS - ът е едно от нещата по които ECU - то "разбира" колко бързо трябва да се увеличат оборотите на мотора.
              Освен това, когато се изпадне в ситуация на дефектирал или дефектиращ дебитомер, ECU - то взима впредвид информацията от TPS - а за да се ориентира за количеството постъпващ въздух.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Абсолютно. TPS - ът е едно от нещата по които ECU - то "разбира" колко бързо трябва да се увеличат оборотите на мотора.
                Освен това, когато се изпадне в ситуация на дефектирал или дефектиращ дебитомер, ECU - то взима впредвид информацията от TPS - а за да се ориентира за количеството постъпващ въздух.
                Благодаря, колега! И едно последно питане - възможно ли е дефектирал TPS да работи от време на време що годе добре и колата да си ускорява и след време да спира пак?
                Алфа...всичко друго е компромис!
                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                Comment


                • Възможно е. TPS - ът представлява потенциометър. Когато се износи съпротивителната писта и се влоши контакта и с плъзгача започва да прекъсва и да дава лъжлива информация. В зависимост от различни фактори, като температура, влага, вибрации прекъсва повече или по-малко.

                  Сещаш се, какво се случва с износен потенциометър на някоя звуковъзпроизвеждаща система.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Да, благодаря ти още веднъж! Явно ще търся да закупя работещ TPS, но трябваше да бъда сигурен.
                    Алфа...всичко друго е компромис!
                    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                    Comment


                    • Колеги днес гледах ролката на алтернатора и мисля , че е обикновена а не каквато трябва да бъде, на място дали мога да я сменя с оригинална фрайлауф шайба? Ако може някой да каже и как да сваля алтернатора?
                      Last edited by Megadet; d.m.y г., 20:48.
                      Alfa 166jtd,1999

                      Comment


                      • Колеги, след смяна на TPS адаптацията задължителна ли е? Колата няма ли да се самоадаптира?
                        Алфа...всичко друго е компромис!
                        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                          Колеги, след смяна на TPS адаптацията задължителна ли е? Колата няма ли да се самоадаптира?
                          Задължителна е.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                            Колеги днес гледах ролката на алтернатора и мисля , че е обикновена а не каквато трябва да бъде, на място дали мога да я сменя с оригинална фрайлауф шайба? Ако може някой да каже и как да сваля алтернатора?
                            На място не вярвам да успееш, просто е тясно за сериозно захващане. За свалянето на алтернатора съм чел какво ли не - разглобяване горе около рейла за вадене отгоре, или разглобяване долу вдясно за вадене отдолу... Моят го извадих отгоре след като развих двата болта през десния подкалник, и то без да разглобявам нищо. Аз си бях приготвил предварително друг алтернатор с фрайлауф и смяната стана за 15 минути. Важното е първо да откачиш акумулатора
                            Все ми се струва обаче, че след като сложих мотор 136 коня от Капа, отзад зад него е доста по-широко отколкото беше при алфовия мотор... Ама може и да се заблуждавам, все пак (уж) са едни и същи.
                            ...
                            155 1,6 TS 16V `96
                            166 2,4 JTD `99
                            147 1,9 JTDm 8V `07

                            Comment


                            • Мерси колега, ще пробвам когато имам време, а тези болтове на алтернатора трябва ли да се държи контра на гайката?
                              Alfa 166jtd,1999

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                                Мерси колега, ще пробвам когато имам време, а тези болтове на алтернатора трябва ли да се държи контра на гайката?
                                Задължително. Например със звездогаечен ключ става, като го опреш за контра на блока на двигателя и си развиваш болта спокойно.
                                ...
                                155 1,6 TS 16V `96
                                166 2,4 JTD `99
                                147 1,9 JTDm 8V `07

                                Comment

                                Working...
                                X